X

حقوق مسافر

سامانه حقوق مسافر

توجه: شهروند گرامی امکان ثبت شکایات مربوط به پروازهای داخلی و خارجی میسر می باشد.

ضمنا می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را جهت بهبود سامانه حقوق مسافر به آدرس ایمیل pr@cao.ir ارسال نمایید.لازم بذكر نسبت ارسال شكایات خود به این ایمیل خودداری فرمایید زیرا این بخش صرفا پشتیبانی فنی سامانه را برعهده دارد.

سازمان هواپیمایی كشوری جهت رضایت حال مسافران محترم و رسیدگی به مشكلات احتمالی آنها این سامانه را راه اندازی نموده تا علاوه بر تكریم ارباب رجوع از حضور مستقیم ایشان جلوگیری به عمل آمده و بر روند فعالیت ارگان های زیر نظر خود نظارت كاملتری داشته باشد. ثبت درخواست مسافر:این بخش از سامانه جهت دریافت شكایات و رسیدگی به مشكلات پروازی مسافران گرامی در بخشهای 1-شركت هواپیمایی 2-آژانس هواپیمایی 3-فرودگاه میباشد

تذکرات بسیار مهم
* شهروندان گرامی خواهشمند است از ثبت شكایت جهت پیگیری شكایات قبلی خود اكیدا خودداری فرمایید، بدیهی است به چنین شكایاتی ترتیب اثر داده نخواهد شد.در صورت نیاز می توانید از طریق بخش پیگیری درخواست سامانه با درج كد رهگیری و كدملی از آخرین وضعیت درخواست خود اطلاع حاصل فرمایید.
** شهروندان گرامی خواهشمند است چنانچه شكایت شما دارای مستندات قابل ضمیمه می باشد حتما مستندات را ضمیمه نمایید و در صورت فراموش كردن ضمایم از ارسال مجدد شكایت و گرفتن كد رهگیری جدید خودداری نمایید. كارشناسان سیستم پس از مطالعه شكایت شما در صورت فقدان ضمایم آن را به شما عودت داده و شما از طریق همان كد پیگیری قبلی امكان ویرایش مجدد همان شكایت و ارسال ضمایم را خواهید داشت.