توجه: شهروند گرامی امکان ثبت شکایات مربوط به پروازهای داخلی و خارجی میسر می باشد.
ضمنا می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را جهت بهبود سامانه حقوق مسافر به آدرس ایمیل pr@cao.ir ارسال نمایید.لازم بذكر نسبت ارسال شكایات خود به این ایمیل خودداری فرمایید زیرا این بخش صرفا پشتیبانی فنی سامانه را برعهده دارد.
سازمان هواپیمایی كشوری جهت رضایت حال مسافران محترم و رسیدگی به مشكلات احتمالی آنها این سامانه را راه اندازی نموده تا علاوه بر تكریم ارباب رجوع از حضور مستقیم ایشان جلوگیری به عمل آمده و بر روند فعالیت ارگان های زیر نظر خود نظارت كاملتری داشته باشد. ثبت درخواست مسافر:این بخش از سامانه جهت دریافت شكایات و رسیدگی به مشكلات پروازی مسافران گرامی در بخشهای 1-شركت هواپیمایی 2-آژانس هواپیمایی 3-فرودگاه میباشد