X

بيانيه توافق سطح خدمات در تارنما

توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری 

  1. تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات  را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است. 
  2. در قسمت «ارتباط با ما» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیران سازمان اطلاعات تماس كارشناسان و شماره اتاق آنها جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است . 
  3. به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
  4. تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
  5. زمان از دسترس خارج شدن تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
  6. جهت سهولت در دانلود اطلاعات مورد نیاز لطفا از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمایید.
  7. تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای سازمان بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این كار در پایان روزهای جمعه انجام خواهد شد.