توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری
- تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.
- در قسمت «ارتباط با ما» علاوه بر ارائه اطلاعات تماس مدیران سازمان اطلاعات تماس كارشناسان و شماره اتاق آنها جهت رفاه حال ارباب رجوعان قرار داده شده است .
- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
- تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
- زمان از دسترس خارج شدن تارنمای سازمان هواپیمایی كشوری از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
- جهت سهولت در دانلود اطلاعات مورد نیاز لطفا از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده نمایید.
- تمامی تغییرات و بروز رسانی های تارنمای سازمان بدون خارج شدن تارنما از دسترس خواهد بود ولی در صورت نیاز این كار در پایان روزهای جمعه انجام خواهد شد.